Dla kogo robimy PR

Pracujemy dla wybranych klientów, którzy podzielają naszą filozofię działania
E-COMMERCE

We provide PR services for e-shops and companies, which offer solutions for e-commerce sector.

Startups

We develop and implement strategy, that creates a star from completely unknown businesses!

SMEs

We suggest smart, effective services for companies, that do not have a fortune to spend.

Our services

Workshops

  • Auditing the existing communication
  • Eliminating ineffective actions
  • Extracting brand’s essence
  • Reaching non-obvious needs of the target group
  • Developing internal PR procedures

Strategy

  • Developing the key message of the company
  • Defining communication objectives and ways to achieve them
  • Preparing an action plan and choosing the optimal tools
  • Making up some creative ideas

PR

  • Helping to appear in the media in a thoughtful way
  • Writing appealing press releases and product descriptions
  • Preparing expert comments on behalf of the clients
  • Arranging meetings and interviews
  • Establishing business and media partnerships

Content

  • Writing corporate blogs
  • Writing as ghostwriters
  • Creating websites with practical guides
  • Developing content for flyers, newsletters, presentations
  • Managing social media profiles
  • Preparing texts for content marketing needs

Przekonaj się, jak działa Profeina!

Jak pracujemy

Nie idziemy w ilość. Idziemy w jakość. Pracujemy zawsze na 400 procent
Pobudzamy media Metodycznie Do skutku

Profeina to butik komunikacji i PR założony przez Magdalenę Górak w 2011 roku, który dziś współtworzy zgrany i doświadczony kilkuosobowy zespół.

Oferujemy usługi z zakresu public relations głównie dla małych i średnich podmiotów, które nie mogą pochwalić się jeszcze powszechną rozpoznawalnością. Specjalizujemy się w obsłudze internetowych, innowacyjnych oraz e-commercowych przedsięwzięć. Mamy doświadczenie w prowadzeniu sprytnych i przede wszystkim skutecznych działań.

Wprowadzamy na rynek młode marki, pomagając im zaistnieć w mediach, a także nawiązać relacje w instytucjach branżowych. Pomagamy w budowaniu pozycji rynkowego eksperta.

Naszym oczkiem w głowie jest strategia komunikacji, którą mamy zwyczaj wypracowywać wspólnie z klientem w czasie autorskich warsztatów. Dzięki nim powstaje nie tylko spójny dokument, ale też konkretny plan działań, który konsekwentnie wdrażamy. To właśnie dzięki naszemu metodycznemu podejściu mamy ponadprzeciętne wyniki.

Nie boimy się trudnych tematów!

  • Własna metodyka

    Spójna strategia marki to podstawa. Dlatego współpracę z nowym klientem rozpoczynamy od warsztatów prowadzonych autorską metodą.

  • Spryt i konsekwencja

    Po wypracowaniu strategii, skutecznie ją wdrażamy. Jesteśmy sprytni, ale nie cwani. W komunikacji tak nawiązujemy do marki, by klient i media byli zachwyceni.

  • Kreatywność

    Mamy kreatywne zacięcie i otwarte umysły. Czerpiemy inspiracje z wielu źródeł, często bardzo odległych od rdzenia danej marki. Dziennikarze cenią nasza materiały.

  • Zaangażowanie

    Nam się po prostu chce! Wychodzimy z inicjatywą. Angażujemy się, dbamy o naszych klientów oraz ich wizerunek. Pracujemy dużo i z głową.

ClientClientClientClientClientClient

Nasz zespół

Co 8 głów to nie jedna. Znamy się na pieniądzach, diecie i chmurach hybrydowych
Magdalena Górak
The Boss
The maker, who is still managing Profeina Agency. Strategist and creative person all in one. The author of strategy workshops methodology and all other procedures occurring in Profeina. Her presence happen to be a key factor during crisis situations. Without a clear need she tries not to meddle in her team’s work. She used to be “Newsweek Poland” special issues author , editor of the Internet portals and PR manager at Artegence interactive agency.
Zuzanna Szybisty
Great PR Executive
Mostly focused on lifestyle and personal finances areas. She prepares communication strategies for new clients, writes articles for them (ghost writer), draws reports, initiate editorial cooperation with media, arranges interviews. She keeps good relationships with journalists. In Profeina Agency since 2011. Before then she used to be editor in one of the biggest Polish news portal, Gazeta.pl.
Maja Baczyńska
Full Engagement Specialist
Working for Profeina since 2012. Mostly she works for clients from technological and lifestyle sector. One of the person behind the great BlaBlaCar recognition in Poland. She is responsible for writing press releases, expert articles and dedicated texts, as well as keeping in touch with journalists and arranging meetings or interviews with them for her clients.
Maria Wagner
Image Consultant (as you might have spotted)
PR specialist in charge of operating with clients on a daily basis in PR, Social Media and buzz marketing areas. In Profeina Agency usually focused on consumers topics, such as healthy lifestyle (which is her cup of tea.) Being a Polish Studies graduate, she is the main proofreader in the Agency.
Michal Rakowski
Typical PR guy
Responsible for media relations: he arranges interviews, writes press releases and dedicated articles. He learns Public Relations both as a practitioner (having experience as an account in PR/marketing) and as a scholar. He has degree in Sociology & PR (AGH University), has been studying in England and at University of Warsaw (currently.) He works for the clients from abroad (services in English.) He used to work as a journalist in “Dziennik Polski” (“Polish Daily”.)
Anna Małuch
High ROI Specialist
Before working for Profeina, Anna used to work as a journalist (“Press” media industry magazine e.g.) and copywriter. In Profeina she’s in charge of client’s PR and Social Media, contributing in preparing communication strategy for them, too. She also writes press-releases, dedicated articles, contacts media, arranges interviews and keeps good relationships with journalists. Enthusiast of Snapchat and new technologies.

Klienci o nas

 

Skontaktuj się

kontakt@profeina.pl | +48 608 720 649
Wypełnij brief