Dla kogo pracujemy

Pracujemy dla wybranych klientów, którzy podzielają naszą filozofię działania
E-COMMERCE

Świadczymy usługi PR e-sklepom i firmom, które oferują rozwiązania podmiotom sprzedającym przez internet.

Startupy

Opracowujemy i wdrażamy strategię, która potrafi z zupełnie nieznanego, młodego biznesu uczynić gwiazdę!

MSP

Proponujemy sprytne i efektywne działania dla tych biznesów, które nie dysponują fortuną na kampanie.

Nasze usługi

Warsztaty

  • Przeprowadzamy audyt dotychczasowej komunikacji
  • Eliminujemy nieskuteczne działania
  • Wydobywamy istotę marki
  • Docieramy do nieoczywistych potrzeb grupy docelowej
  • Opracowujemy wewnętrzne procedury PR

Strategia

  • Opracowujemy kluczowe przesłanie firmy
  • Określamy cele komunikacyjne i taktykę ich osiągnięcia
  • Planujemy działania i dobieramy do nich optymalne narzędzia
  • Wypracowujemy kreatywne pomysły

PR

  • Pomagamy zaistnieć w mediach w przemyślany sposób
  • Piszemy atrakcyjne komunikaty prasowe, informacje produktowe
  • Tworzymy wypowiedzi eksperckie w imieniu klienta
  • Aranżujemy spotkania i wywiady
  • Nawiązujemy partnerstwa branżowe i medialne

Content

  • Prowadzimy blogi firmowe
  • Piszemy jako ghostwriterzy
  • Tworzymy serwisy poradnikowe
  • Opracowujemy treści do ulotek, newsletterów, prezentacji
  • Prowadzimy profile w mediach społecznościowych
  • Przygotowujemy teksty na potrzeby działań content marketingowych

Przekonaj się, jak działa Profeina!

Jak pracujemy

Nie idziemy w ilość. Idziemy w jakość. Pracujemy zawsze na 400 procent
Pobudzamy media metodycznie do skutku

Profeina to butik komunikacji i PR założony przez Magdalenę Górak w 2011 roku, który dziś współtworzy zgrany i doświadczony kilkuosobowy zespół.

Oferujemy usługi z zakresu public relations głównie dla małych i średnich podmiotów, które nie mogą pochwalić się jeszcze powszechną rozpoznawalnością. Specjalizujemy się w obsłudze internetowych, innowacyjnych oraz e-commercowych przedsięwzięć. Mamy doświadczenie w prowadzeniu sprytnych i przede wszystkim skutecznych działań.

Wprowadzamy na rynek młode marki, pomagając im zaistnieć w mediach, a także nawiązać relacje w instytucjach branżowych. Pomagamy w budowaniu pozycji rynkowego eksperta.

Naszym oczkiem w głowie jest strategia komunikacji, którą mamy zwyczaj wypracowywać wspólnie z klientem w czasie autorskich warsztatów. Dzięki nim powstaje nie tylko spójny dokument, ale też konkretny plan działań, który konsekwentnie wdrażamy. To właśnie dzięki naszemu metodycznemu podejściu mamy ponadprzeciętne wyniki.

Nie boimy się trudnych tematów!

  • Własna metodyka

    Spójna strategia marki to podstawa. Dlatego współpracę z nowym klientem rozpoczynamy od warsztatów prowadzonych autorską metodą.

  • Spryt i konsekwencja

    Po wypracowaniu strategii, skutecznie ją wdrażamy. Jesteśmy sprytni, ale nie cwani. W komunikacji tak nawiązujemy do marki, by klient i media byli zachwyceni.

  • Kreatywność

    Mamy kreatywne zacięcie i otwarte umysły. Czerpiemy inspiracje z wielu źródeł, często bardzo odległych od rdzenia danej marki. Dziennikarze cenią nasza materiały.

  • Zaangażowanie

    Nam się po prostu chce! Wychodzimy z inicjatywą. Angażujemy się, dbamy o naszych klientów oraz ich wizerunek. Pracujemy dużo i z głową.

ClientClientClientClientClientClient

Nasz zespół

Co kilka głów to nie jedna. Znamy się na pieniądzach, diecie i chmurach hybrydowych
Magdalena Górak
Szefowa
Twórczyni i zarządzająca Profeiną. Strateg i kreatywna w jednej osobie. Autorka metody warsztatowej oraz procedur funkcjonujących w Profeinie. Jej obecność wciąż bywa kluczowa w chwilach trudnych i kryzysowych. Stara się nie ingerować w prace zespołu bez potrzeby. Wcześniej autorka dodatków specjalnych w „Newsweeku”, redaktor prowadząca serwisy internetowe oraz PR manager w Artegence.
Zuzanna Szybisty
Totalna Egzekutorka ds. PR
Zajmuje się komunikacją startupów oraz firm związanych z finansami i technologiami (FinTech). Opracowuje strategię komunikacji dla nowych klientów, tworzy raporty eksperckie, inicjuje współpracę z mediami, aranżuje wywiady. Dba o utrzymywanie ciepłych relacji z dziennikarzami. W Profeinie od niemal samego początku. Wcześniej redaktorka i dziennikarka Gazeta.pl.
Maria Wagner
Konsultantka ds. Wizerunku… jak widać!
Specjalistka ds. PR odpowiedzialna za bieżącą obsługę klientów w zakresie tradycyjnego PR, Social Media i buzz marketingu. W Profeinie zajmuje się przede wszystkim tematami konsumenckimi. Jednocześnie, z racji polonistycznego wykształcenia, jest korektorką Profeiny, zwaną wewnętrznie grammar-nazi.
Michał Rakowski
Typowy PR-owiec
Wprowadzał na rynek (też globalny) i dbał o wizerunek aplikacji mobilnych, startupów, klientów lifestylowych i technologicznych. Fan pełnej znaczenia komunikacji. PR-owiec z przekonania (marzył o tym od dziecka) i wykształcenia (absolwent AGH i UW). W Profeinie od 2014 roku. Wcześniej w marketingu i dziennikarstwie.
Anna Małuch
Konsultantka ds. Wysokiego ROI
Zanim zaczęła przygodę z Profeiną, pracowała jako dziennikarka (m.in. branżowego miesięcznika „Press”) i copywriterka. W Profeinie odpowiada za obsługę klientów w zakresie PR i social media, uczestniczy w przygotowywaniu strategii komunikacji. Jej zadania to przygotowywanie komunikatów prasowych, artykułów dedykowanych, kontaktowanie się z mediami, utrzymywanie dobrych relacji z dziennikarzami, aranżowanie wywiadów.
Anna Skibicka
Specjalistka ds. ŁAŁ
Od lat związana zawodowo z rozwojem i komercjalizacją produktów. Zdobyła doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu gronem dostawców i partnerów biznesowych, także w projektach o zasięgu międzynarodowym. Budowała strategie marketingowe przedsiębiorstw oraz optymalizowała procesy biznesowe w oparciu o analizy rynku i szukanie potencjału w innowacji. Specjalizuje się we współpracy z firmami z sektora b2b oraz premium.

Klienci o nas

 

Blog

Kontakt

kontakt@profeina.pl | +48 608 720 649
Wypełnij brief