fbpx
 

Dla kogo pracujemy

Pracujemy z ambitnymi markami, które chcą osiągnąć sukces w Polsce i/lub za granicą.
TECHNOLOGIE

Świadczymy usługi PR firmom technologicznym z Polski i ze świata. Nowe technologie, IT, ecommerce, fintech to nasza specjalność.

B2B

Budujemy wiarygodny i pozytywny wizerunek marki oraz wzmacniamy dobrą reputację firmy w otoczeniu rynkowym.

STARTUPY

Opracowujemy i wdrażamy strategię, która potrafi z zupełnie nieznanego, młodego biznesu uczynić gwiazdę!

Nasze usługi

Strategia

  • Przeprowadzamy audyt komunikacji
  • Opracowujemy kluczowe przesłanie firmy
  • Planujemy działania i dobieramy optymalne narzędzia
  • Wypracowujemy kreatywne pomysły

Media

  • Aranżujemy spotkania i wywiady
  • Prowadzimy biuro prasowe w imieniu klienta
  • Piszemy artykuły i komunikaty prasowe
  • Dbamy o stałą obecność klienta w mediach

PR

  • Wprowadzamy marki na nowe rynki dzięki sieci partnerów Enterie
  • Pozycjonujemy ekspertów firmy
  • Nawiązujemy partnerstwa branżowe i medialne
  • Aranżujemy wystąpienia publiczne

Digital

  • Budujemy strategie contentowe i white hat SEO
  • Tworzymy serwisy contentowe (blogi, landing page)
  • Koordynujemy działania content marketing i link building
  • Zarządzamy obecnością w social media

Przekonaj się, jak działa Profeina!

Jak pracujemy

Nie idziemy w ilość. Idziemy w jakość. Pracujemy zawsze na 400 procent
Pobudzamy media metodycznie do skutku

Profeina to butik komunikacji i PR założony przez Magdalenę Górak w 2011 roku, który dziś współtworzy zgrany i doświadczony kilkuosobowy zespół.

Oferujemy usługi z zakresu public relations głównie dla małych i średnich podmiotów, które nie mogą pochwalić się jeszcze powszechną rozpoznawalnością. Specjalizujemy się w obsłudze internetowych, innowacyjnych oraz e-commercowych przedsięwzięć. Mamy doświadczenie w prowadzeniu sprytnych i przede wszystkim skutecznych działań.

Profeina - agencja PR dla startupów. Wprowadzamy na rynek młode marki, pomagając im zaistnieć w mediach, a także nawiązać relacje w instytucjach branżowych. Pomagamy w budowaniu pozycji rynkowego eksperta.

Naszym oczkiem w głowie jest strategia komunikacji, którą mamy zwyczaj wypracowywać wspólnie z klientem w czasie autorskich warsztatów. Dzięki nim powstaje nie tylko spójny dokument, ale też konkretny plan działań, który konsekwentnie wdrażamy. To właśnie dzięki naszemu metodycznemu podejściu mamy ponadprzeciętne wyniki.

Nie boimy się trudnych tematów!

  • PR za granicą

    Umożliwiamy wejście na zagraniczne rynki dzięki agencjom partnerskim zrzeszonym pod marką Enterie

  • Spryt i konsekwencja

    Po wypracowaniu strategii, skutecznie ją wdrażamy. Jesteśmy sprytni, ale nie cwani. W komunikacji tak nawiązujemy do marki, by klient i media byli zachwyceni.

  • Kreatywność

    Mamy kreatywne zacięcie i otwarte umysły. Czerpiemy inspiracje z wielu źródeł, często bardzo odległych od rdzenia danej marki. Dziennikarze cenią nasze materiały.

  • Zaangażowanie

    Nam się po prostu chce! Wychodzimy z inicjatywą. Angażujemy się, dbamy o naszych klientów oraz ich wizerunek. Pracujemy dużo i z głową.

Scale up your brand — go global

Nasz zespół

Co kilka głów to nie jedna. Znamy się na pieniądzach, diecie i chmurach hybrydowych
Magdalena Górak
Szefowa
Twórczyni i zarządzająca Profeiną. Strateg i kreatywna w jednej osobie. Stara się nie ingerować w prace zespołu bez potrzeby, ale jej oko bacznie lustruje procesy. Dba, by Profeina z każdym rokiem była lepszym miejscem pracy i agencją pierwszego wyboru — również dla klientów spoza Polski. Siłę czerpie z jogowych asan. Wyciszenie ze spacerów po lesie.
Zuzanna Szybisty
Totalna Egzekutorka
Współzarządzająca agencją Profeina, współzałożycielka serwisu Briefly. Specjalizuje się w komunikacji startupów, fintechów i firm technologicznych. Ekspertka od SEO i content marketingu. Koordynuje pracę konsultantów. Wcześniej dziennikarka i redaktorka. Absolwentka filozofii na UW i Polskiej Szkoły Reportażu.
Maria Wagner
Pani Dyrektor
Dyrektorka do spraw operacyjnych i Senior Account Managerka. Dba o jakość materiałów tworzonych dla klientów, pracowników, biuro, a czasem i zarząd. Doświadczona w obsłudze klientów z obszarów nowych technologii, rynku VC i e-commerce, nie boi się podjąć żadnego tematu. W Profeinie od 2013. Stoi na straży czystości języka polskiego i lodówki. Ale niech to zostanie między nami!
Michał Rakowski
Typowy PR-owiec
Wprowadzał na rynek (też globalny) i dbał o wizerunek klientów z (prawie) wszystkich branż. W Profeinie od 2014 roku. Zarządza międzynarodową siecią agencji PR Enterie, dając klientom możliwość zaistnienia również w USA i Europie. PR-owiec z przekonania — marzył o tym od liceum — i z wykształcenia. Absolwent UW i AGH, na którym obecnie wykłada „PR a startup”. Wcześniej w marketingu i dziennikarstwie.
Bartek Przybysz vel Przybyszewski
Wewnętrzny Influencer
Umie rozmawiać i pisać, a nawet montować filmy. Z youtuberami i blogerami jest na „ty”. Przyszły filmoznawca, który nie wychodzi z kina (gdy akurat nie są zamknięte). Autor wywiadu-rzeki z Krzysztofem Gonciarzem. Na Facebooku prowadzi bloga Liczne rany kłute.
Bartosz Dąbrowski
Inżynier nadzoru treści
Specjalista ds. komunikacji i content writer z epizodem akademickim na koncie. W Profeinie od 2017. Choć zaprzecza, lubi cyferki. W materiałach o nowych technologiach, edtechu i rynku VC wylicza miliony jak Katie Melua.
Grzegorz Dzięgielewski
Dystrybutor Zaskoczeń
Nikt nie wie jak, ale wyrzuca z siebie teksty jak z karabinu. Na stanowisku konsultanta ds. komunikacji odpowiada za tworzenie treści i prowadzenie relacji z mediami dla klientów z branży e-commerce i B2B. Wcześniej pracował jako twórca treści w agencji PR i przez 6 lat jako dziennikarz magazynu „Podróże” i redaktor portalu Podroze.pl, gdzie prowadził rubrykę poświęconą nowym technologiom.
Karolina Bartnik-Kura
Managerka deadline’ów
Zasiliła Profeinę dzięki odwróconemu transferowi — przychodząc do nas wprost od Klienta. W pracy dla sektora B2B oraz e-commerce i retail łączy profesjonalizm z zaopiekowaniem i życzliwością. Klienci patrząc w jej oczy zatracają się w zaufaniu. Wciąż zbyt skromna w stosunku do posiadanych kompetencji, ale już ją urabiamy. Dziką naturę ujawnia sporadycznie, wyżywając się w odkrywaniu EVP klientów.
Joanna Broniewska
Niczym Indiana Jones wygląda PRzygód i przedziera się przez gąszcz informacji, by swoich klientów zaprowadzić w samo serce medialnego świata. Karczuje konkurencję. Zamiast dziennika wypraw prowadzi media społecznościowe. Antropolożka kulturowa, absolwentka Polskiej Szkoły Reportażu i współautorka przewodnika po Chile, w którym przez kilka lat mieszkała. W Profeinie świeżynka.
Maciej Mamet
Researcher-gawędziarz
Z zamiłowania i wykształcenia historyk. Po latach przedzierania się przez kilometry archiwaliów przerzucił się na wyszukiwanie informacji w sieci. Znalezione, szybko zamienia na treści dla klientów, albo snuje na ich podstawie historie opowiadane wszystkim, którzy chcą słuchać. Swoją pasję do przekazywania informacji realizuje też jako wykładowca. W Profeinie od 2021 roku. Wcześniej między innymi kopał rowy (dosłownie!), obsługiwał ksero i popularyzował lokalną historię.

Klienci o nas

 

Blog

Kontakt

kontakt@profeina.pl | +48 608 720 649
Wypełnij brief