Bidcar to pierwsza w Polsce internetowa platforma aukcyjna z samochodami używanymi dla klientów indywidualnych. Mogą oni zawierać transakcje zakupu i sprzedaży samochodów poprzez udział w licytacjach online. Model aukcyjny umożliwia ustalenie uczciwej dla obu stron, rynkowej ceny auta.
Na Bidcar wystawiane są wyłącznie auta, których stan techniczny jest potwierdzony wyceną rzeczoznawcy samochodowego, a nabywca dodatkowo uzyskuje za darmo wgląd w raport autoDNA na temat historii samochodu. Z kolei sprzedający auto może maksymalnie ograniczyć swoje zaangażowanie w proces sprzedaży. To dzięki temu, że certyfikowani rzeczoznawcy biorą na siebie ciężar opracowania dokumentacji i prezentacji samochodu, Sprzedający nie traci czasu na obsługę potencjalnych nabywców – spotyka się tylko z osobą, która wygrała licytację.
Platforma stworzona została przez doświadczony zespół managerów z Europejskiego Centrum Remarketingu (ECR), który stoi m.in. za marką Poleasingowe.pl. Spółka ECR od kilku lat notuje dynamiczny wzrost, który potwierdza m.in. 1. miejsce w Polsce w rankingu Gazele Biznesu 2021 oraz miejsce w top 30 Diamentów Forbesa w 2022 roku.
Zakres obsługi:
- Przygotowanie strategii komunikacji marki Bidcar
- Prowadzenie biura prasowego i działań z zakresu media relations – przygotowywanie komunikatów prasowych, aktualnych komentarzy, aranżowanie wywiadów z ekspertami z Bidcar w mediach
- Doradztwo PR
- Wsparcie przy działaniach komercyjnych – aranżowanie płatnych kampanii w mediach
Współpraca od maja 2022 r.