BlaBlaCar

BlaBlaCar jest największym na świecie portOKblablaalem długodystansowych wspólnych przejazdów, skupiającym zaufaną społeczność ponad 20 milionów kierowców i pasażerów w 19 krajach. Poprzez stronę i aplikacje mobilne łączy kierowców dysponujących wolnymi miejscami w swoich pojazdach z pasażerami, którzy chcą podążać w tę samą stronę. Dzięki temu podróżują oni wspólnie i dzielą się kosztem przejazdu. Każdy pasażer dokłada cześć kosztów za swoje miejsce, co częściowo pokrywa wydatki kierowcy na paliwo i opłaty drogowe, ale nie pozwala osiągać mu zysku. Platforma posiada funkcje sprzyjające bezpieczeństwu i budowie zaufanej społeczności, takie jak profile użytkowników ze zdjęciami, mini-biografiami i ocenami od innych użytkowników. W swoim profilu każdy użytkownik określa swój poziom rozmowności: od „Bla” do „BlaBlaBla” – stąd wzięła się nazwa serwisu. W Polsce BlaBlaCar rozpoczął działalność w październiku 2012 roku.

Zakres obsługi:


Profeina rozpoczęła obsługę BlaBlaCar dwa miesiące po oficjalnym starcie platformy w Polsce. Od tego czasu skutecznie zainteresowała media ideą wspólnych przejazdów i platformą BlaBlaCar – w tym ogólnopolskie tv, radiostacje, dzienniki i tygodniki opinii.

Przez ponad 3 lata obsługi (do lipca 2016) Profeina realizowała wypracowaną podczas warsztatów strategię komunikacji, aranżowała wywiady i spotkania z mediami, tworzyła i dystrybuowała materiały prasowe i raporty oraz reagowała na bieżące tematy w mediach.

Rekomendacje:

Profeina – pełna zaangażowania, kontaktowa, konkretna i … naprawdę skuteczna.
Michał Pawelec, współzałożyciel platformy BlaBlaCar w Polsce
Case study:
screen”>