Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza nowe usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zrobienie zakupów przez internet po automatyczne opłacenie przejazdów autostradą. Blue Media każdego dnia obsługuje ponad pół miliona użytkowników.
Zakres obsługi:
- PR korporacyjny i ekspercki,
- aranżowanie wywiadów i spotkań z mediami,
- tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych,
- prowadzenie bloga eksperckiego,
- pozycjonowanie ekspertów w mediach,
- organizowanie kreatywnych akcji specjalnych,
- koordynacja cyklicznych raportów badawczych: „Innowacje finansowe”, „Postawy ekologiczne Polek i Polaków”,
- doradztwo w zakresie komunikacji.
Współpraca od marca 2016 r.