Fundusz PAFPIO

Fundusz PAFPIO od 1999 roku wspiera organizacje pozarządowe w realizacji inicjatyw, które wprowadzają pozytywne zmiany w społeczeństwie. Poprzez udzielanie pożyczek dla NGO świadczy pomoc w zabezpieczeniu płynności finansowej, oferuje profesjonalne doradztwo i szkolenia z zakresu zarządzania i finansowania organizacji oraz współorganizuje również projekty finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zakres obsługi:

Przeprowadzenie warsztatów i ustalenie strategii komunikacji, repozycjonowanie marki, zaplanowanie i realizacja rebrandingu. Stała obsługa (od września 2013) obejmująca Media Relations, pisanie i wysyłanie komunikatów prasowych, content writing (SEO). Opracowanie poradników dotyczących wsparcia dla trzeciego sektora w mediach takich jak „Gazeta Wyborcza”, „Forbes”, Onet.pl.

Rekomendacje:

Jesteśmy małym, zgranym zespołem, od kilku lat niezmiennie stabilnym. Dlatego też, kiedy Magda zaproponowała mi warsztaty z komunikacji i pracę nad tożsamością marki, w pierwszej chwili pomyślałam: Eee, przecież my tego nie potrzebujemy. Ale po dłuższym namyśle doszłam do wniosku, że może jednak warto, bo a nuż okaże się, że wcale nie jesteśmy tacy jednolici, jak nam się wydaje. Tak też się stało: uczestniczyliśmy w 1,5-dniowym warsztacie, zastanawiając się nad wyróżnikami naszej usługi, specyfiką naszych klientów (także jako osób indywidualnych – a obsługujemy osoby prawne) oraz nad… smakiem i fakturą naszej marki. Fascynujące doświadczenie, bardzo odświeżające w codziennym kieracie. Tak się składa, że sama też jestem trenerem, więc zwracam uwagę na warsztat trenera; tak było i tym razem i mogę powiedzieć jedno: Magda słucha i podąża za grupą, nie forsuje własnych przekonań, choć doskonale panuje nad tym, do czego zmierza.

Dorota Pieńkowska, szefowa Funduszu PAFPIO