Sotrender

Sotrender tOKsotrendero narzędzie analityczne pomagające zwiększyć skuteczność działań marketingowych na Facebooku, stworzone w Polsce przez zespół doświadczonych badaczy Internetu ze SmartNet Research&Solutions i używane obecnie w 14 krajach przez wiodące agencje reklamowe, korporacje i wydawców internetowych.

Zakres obsługi:

Budowanie wizerunku Sotrender jako specjalisty w dziedzinie Social Media (listopad-maj 2011/12). Nawiązanie stałej współpracy z mediami tematycznymi. Dopracowanie, wprowadzenie w mediach i wypromowanie comiesięcznych raportów „Fanpage Trends”.

Rekomendacje:

zajacZ pełnym przekonaniem rekomenduję usługi butiku kreatywnego Profeina. Moja firma korzystała z obsługi PR Profeiny przez 7 miesięcy w latach 2011-2012. W tym okresie dziewczęta z Profeiny bardzo profesjonalnie prowadziły takie działania jak prowadzenie komunikacji mediowej, nawiązywanie kontaktów z mediami, przede wszystkim specjalistycznymi, i organizatorami konferencji czy wreszcie współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej i PR. Dzięki ich pomysłom wypromowaliśmy cykliczne raporty Fanpage Trends i nawiązaliśmy współpracę przy ich publikacji z kilkunastoma specjalistycznymi serwisami z różnych obszarów tematycznych. Stworzyliśmy także wewnętrzne standardy i procedury działań PR, które wykorzystujemy i rozwijamy do dziś. Godne podkreślenia są także działania Profeiny na rzecz promocji marki Sotrender w mediach zagranicznych. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Profeiną. Uważam, że była to bardzo dobra inwestycja i polecam Państwu ich usługi, tak jak poleciłem już kilku znajomym firmom z sektora internetowego.

Dr Jan Zając, założyciel i CEO Sotrender