Trusted Shops

Trusted Shops to wiodący znak jakości dla sklepów internetowych w Europie, oferujący klientom ochronę kupującego i gwarancję zwrotu pieniędzy. Od 1999 roku przeprowadza audyty sklepów internetowych, biorąc pod uwagę takie kryteria jak zdolność kredytowa, przejrzystość cen, obsługa klienta i ochrona danych osobowych. Do międzynarodowych klientów Trusted Shops należą renomowane firmy, takie jak Zalando, Bon Prix, Redcoon, Sarenza i OBI

Zakres obsługi:

Wprowadzenie Trusted Shops na polski rynek (2011) i obsługa marki przez 18 miesięcy w zakresie klasycznego PR. Wypozycjonowanie marki jako eksperta od prawa dotyczącego e-commerce na rynku polskim. Nawiązanie współpracy z mediami specjalistycznymi w zakresie publikowania opracowań klienta. Zaaranżowanie zaproszeń do prelekcji na konferencjach branżowych (m.in. Forum IAB), nawiązanie szeregu partnerstw strategicznych z dużymi graczami na polskim rynku e-commerce oraz organizacjami branżowymi i rządowymi (ECK). Opracowanie poradników dla sprzedawców internetowych oraz porad dla kupujących w ramach grupy roboczej ds. e-commerce przy IAB.

Rekomendacje:

Magdalena Górak ma świetną wiedzę o polskim rynku medialnym i dobrze wykształcone umiejętności dziennikarskie.

Roland Thiemann, Head of Marketing and PR, Trusted Shops GmbH