O gwarancji publikacji w PR

Czego oczekujesz, gdy pierwszy raz, np. w wakacyjnej miejscowości, idziesz do małego sklepiku spożywczego i chcesz kupić sok pomarańczowy? Oczekujesz zazwyczaj, że znajdziesz tam sok pomarańczowy, ale nie wiesz, jakiej marki ten sok będzie, czy będzie z koncentratu, czy będzie słodzony i czym. Być może będzie kilka różnych marek, a może tylko jedna marka np. Aro.

Często, nadspodziewanie wręcz często, widzę na twarzach początkujących klientów agencji PR, właścicieli start-upów – takich bez doświadczenia we współpracy z agencją PR – niezadowolenie czy też może niedowierzanie / oburzenie / rozczarowanie, gdy słyszą, że żadna porządna agencja PR nie zagwarantuje im publikacji. Czytaj dalej…

Tekst Magdaleny Górak, założycielki Profeiny, ukazał się na Antyweb.pl 15 stycznia 2013