Kampania na rzecz stref czystego transportu w Polsce

Przekonująca narracja i budowanie nowych sojuszy – te dwie umiejętności zespołu Profeiny okazały się kluczowe podczas realizacji niemal dwuletniej kampanii PR i advocacy na rzecz popularyzacji stref czystego transportu w Polsce. Jakie działania podjęliśmy i jakie wnioski mamy z nich na przyszłość? Temat stref czystego transportu (w skrócie SCT) w Polsce nie ustrzegł się polaryzacji.[…]

No ale co z tego? Czyli jak robimy PR dla nauki

Wcielona sztuczna inteligencja i nowe sposoby na smog – brzmi intrygująco, prawda? Ale gdy wczytujesz się głębiej, dostajesz: entropię mapy uwagi, widzenie maszynowe i  indywidualną kryptografię albo teledetekcję emisji tlenków azotu… Zaczynają się schody…  A w zasadzie widać przepaść między złożonością pojęć, jakimi operują naukowcy, a stopniem ich rozumienia przez osoby próbujące pojąć ich pracę.[…]

Rebranding Blue Media w Autopay: kompaktowe case study

Rebranding to proces zmiany w postrzeganiu marki. Obejmuje wszystkie elementy, za pomocą których marka komunikuje się z odbiorcą. Wymaga czasu, budżetu i zaangażowania ekspertów. Jak agencja PR Profeina była zaangażowana w rebranding Autopay, jednej z największych firm z sektora fintech? Celem rebrandingu Blue Media w Autopay było wypracowanie nowego postrzegania marki i zbliżenie jej do[…]

Jak nasza agencja PR zadebiutowała w wielkiej polityce?

Nasze obserwacje i wnioski z kampanii zebraliśmy w formie ebooka. Pobierz go tutaj: Building a social campaign based on Debutants23. Do tej pory zapraszaliśmy gości na śniadania prasowe. Jesienią 2023 po raz pierwszy organizowaliśmy debaty przedwyborcze. Zwykle walczymy o wywiady i publikacje. Tym razem biliśmy się o wysoką frekwencję wyborczą. Zazwyczaj budujemy relacje klientów z[…]

PR dla polskiej firmy w Hollywood (Case Study)

Kiedy działania polskiej firmy skutkują publikacjami w prestiżowych amerykańskich tytułach, jak The Variety czy The Hollywood Reporter, to na pewno warto się im przyjrzeć. Oto kampania Profeiny i Enterie dla PlumResearch. PlumResearch oferuje zaawansowany produkt analityczny i konkuruje z gigantami (np. Nielsen) na globalnym rynku mierzenia platform streamingowych takich jak Netflix, HBO Max, Disney+ czy[…]

PR w USA. Wypromuj swój biznes w Ameryce (PRZEWODNIK)

Rynek amerykański jest niezwykle konkurencyjny, szczególnie jeśli prowadzisz firmę B2B. Chcesz ugruntować tam swoją obecność? A może dopiero myślisz o ekspansji lub eksporcie do Stanów Zjednoczonych? Pomożemy Ci w tym dzięki sprawdzonym taktykom Public Relations. Stany Zjednoczone to stolica PR. To tam wszystko się zaczęło, to tam nie trzeba przekonywać firm o istocie działań PR.[…]

Case study: Jak zorganizować kreatywny event dla dziennikarzy?

Rajd zabytkowych pojazdów, wideobriefing prasowy na szrocie, a także spotkanie dla dziennikarzy zorganizowane… w lesie. W Profeinie kilkukrotnie mieliśmy okazję organizować lub współtworzyć wydarzenia, które zdecydowanie odbiegały od konwencji standardowej konferencji prasowej. Co zrobiliśmy, aby zwrócić na nie uwagę mediów? W zwiększeniu zainteresowania dziennikarzy i uzyskaniu medialnego efektu “wow” najlepiej sprawdzają się rozwiązania nieszablonowe. Atrakcyjną[…]

Efektywna komunikacja na kilku rynkach równocześnie. Case study ogłoszenia fuzji Codecool i SDA

Zastanawiasz się jak przeprowadzić skuteczną kampanię PR na wielu rynkach? Przeczytaj, jak ogłosiliśmy fuzję dwóch środkowoeuropejskich liderów z branży edtech w ośmiu krajach jednocześnie. Chcesz skutecznie zakomunikować wypuszczenie nowego produktu, nową inwestycję, czy fuzję? Przychodzimy z pomocą i pokazujemy, jak krok po kroku komunikować big news na wielu rynkach jednocześnie. Wskazówki zebrane w tym artykule[…]

Case study banqUP. Historia pivotów w usłudze i komunikacji PR

Mocno konkurencyjny rynek, przeciążeni pracą adresaci komunikacji, ciągłe zmiany przepisów oraz platforma w permanentnym stanie rozbudowy… To tylko część wyzwań, z jakimi mierzymy się pracując dla marki banqUP. Mimo to, konsekwentnie realizowana strategia komunikacji zapewnia klientowi stałą obecność w mediach i pozwala na budowanie eksperckiej pozycji w dziedzinie cyfryzacji i faktur elektronicznych.  Banqup to platforma[…]

Debiutanci ’23 – na co postawią młodzi wyborcy?

Od czasu ostatnich wyborów prawie 1,5 miliona młodych Polek i Polaków uzyskało prawo głosu. Nowe badanie przeprowadzone wśród osób z tej grupy wiekowej pokazuje, że są skrajnie nieufni wobec polityków, ale też pełni obaw o swoją przyszłość. Dlatego chętniej od pustych idei poprą konkretne rozwiązania, które zdrowie, ekologię czy bezpieczeństwo połączą z poprawą jakości ich[…]