Ludzie szukają informacji w internecie

Jak stworzyć strategię content marketingową w 2020 roku?

Kompletny poradnik dla marketerów i PR-owców, jak tworzyć strategię treści, aby ściągać na stronę internetową więcej klientów z Google. Po przeczytaniu naszego poradnika, będziesz wiedział, jak osiągnąć wyższe pozycje w Google. Będziesz potrafił zdecydować, jakie podstrony są potrzebne na twojej witrynie oraz jakie treści powinny się na nich znaleźć, aby dotrzeć do wyszukiwarki, klientów i[…]

Jak wysłać informację prasową. W Polsce i Europie

Chcesz się podzielić informacją z mediami? Nie wiesz, jak się pisze komunikat prasowy, nie wspominając o wyborze formy kontaktu z dziennikarzami? Masz wrażenie, że Twój news powinien trafić nie tylko na rynek polski, ale też niemiecki, skandynawski, brytyjski, a nawet amerykański? W naszym poradniku wyjaśniamy krok po kroku, co powinieneś zrobić. Jednym z podstawowych narzędzi[…]

Profeina działa z mediami

Jak zostać ekspertem w mediach?

Skąd mają wejścia do mediów? Na pewno wydają kokosy, by móc się lansować! To na pewno materiał sponsorowany! Muszą mieć jakąś drogą agencję PR, na którą nas nie stać! – takie pewnie snujesz domysły, gdy kolejny raz czytasz wypowiedź eksperta z firmy, która jest na Twojej liście najbardziej podziwianych (a może i najbardziej znienawidzonych) firm[…]

Profeina praca zdalna - telekonferencja

Sposoby Profeiny na pracę zdalną

W Profeinie możliwość pracy zdalnej, również w zwykłych okresach, jest naturalna i często wykorzystywana. Jest to możliwie dzięki dwóm nogom: narzędziowej i osobowościowej. Wszystko to działa świetnie również dzięki temu, że każda osoba ma swoje małe prywatne life-hacki czy rytuały, bez których dzień pracy mógłby się stać dniem frustracji. Jak to robią pracownicy Profeiny? Praca[…]

Magda Górak wita nowego klienta

Jak wygląda początek współpracy z (naszą) agencją? Onboarding klientów agencji PR

Wybór sensownej agencji PR to połowa Twojego sukcesu. Kolejna ćwiartka to wzajemne poznanie się, dotarcie i wdrożenie do właściwej pracy. Gdy te elementy zagrają – pozostaje już tylko codzienna, konsekwentna praca. I sukces murowany. Czego możesz się spodziewać w pierwszych tygodniach współpracy z agencją?  Pre-work: Umowa Warsztaty: audyt i praca nad architekturą marki Strategia: decyzje[…]

Michał Rakowski na Technology for marketing

Marketing w 2020 roku. Oto trendy, o których będzie głośno

Byliśmy na konferencji Technology for Marketing w Londynie, żeby przyjrzeć się najnowszym trendom i przyszłości marketingu. “Odsialiśmy” modne słowa-wytrychy i przygotowaliśmy dla Ciebie listę zagadnień, które nas zainspirowały na 2020 rok. Z poniższego materiału dowiesz się: AIDA – czy wciąż relevant? Czy AI to przyszłość marketingu? AI copywriting. Narzędzia tworzące treści z wykorzystaniem sztucznej inteligencji[…]

Case study Profeina

Badania w PR. Jak wykorzystać wyniki badań w pracy agencji PR

Badania pod tezę. Badania z idiotycznymi czy niespójnymi formularzami ankiet. Badania z niewłaściwie dobraną metodyką. Badania, które nic nie wnoszą. Badania, które na siłę szukają sensacji. Często tak właśnie kojarzone są badania, które marki zlecają za pośrednictwem agencji PR. Ale można to zrobić dobrze. Wszystkie te zarzuty powyżej mogą być prawdziwe, ale prawdą jest, że[…]

Sterta gazet

PR dla fintechu. Jak wypromować nowy podmiot na rynku [CASE STUDY SMEO]

Konsekwentnie prowadzone działania PR dla nowopowstałej firmy oferującej usługi finansowe mogą ogromnie pomóc w rozwoju przedsięwzięcia. O ile spełnione są dwa warunki: twórcy firmy chcą być jej twarzami, a sam produkt wywiązuje się ze składanej klientom obietnicy. Oba warunki spełnia firma faktoringowa SMEO SA. SMEO to fintech oferujący usługi faktoringu online dla mikro, małych i[…]

Michał Rakowski gotuje PR

PR dla startupów. Jak skutecznie wypromować startup w mediach 

Poradników “jak robić PR dla startupów” jest mnóstwo. Ale my podejdziemy do tematu w sposób nieoczywisty. Chaotycznie i wyrywkowo. Żeby było inaczej niż wszędzie. Dobry, kompletny, bardzo metodyczny poradnik znajdziecie chociażby tu (w języku angielskim) i nie ma sensu się powtarzać. W tym tekście chcę się podzielić kilkoma obserwacjami i podpowiedziami, jak prowadzić działania komunikacyjne,[…]

Dlaczego agencje PR (zwykle) nie chcą wysłać pojedynczego komunikatu?

“Ile by u Was kosztowało wysłanie jednego pressa?” – to pytanie, które większość agencji dobrze kojarzy. Agencje PR naprawdę mogłyby zbić fortunę wyłącznie na pojedynczych zleceniach. Dlaczego więc tak silna potrzeba klientów spotyka się z tak silną niechęcią agencji? Dlaczego agencje zazwyczaj odmawiają? I dlaczego jednak czasem robią wyjątki? Pieniądze leżą na ulicy, a agencje[…]