Trusted Shops to wiodący znak jakości dla sklepów internetowych w Europie, oferujący klientom ochronę kupującego i gwarancję zwrotu pieniędzy. Od 1999 roku przeprowadza audyty sklepów internetowych, biorąc pod uwagę takie kryteria jak zdolność kredytowa, przejrzystość cen, obsługa klienta i ochrona danych osobowych. Do międzynarodowych klientów Trusted Shops należą renomowane firmy, takie jak Zalando, Bon Prix, Redcoon, Sarenza i OBI
Zakres obsługi:
- Wprowadzenie Trusted Shops na polski rynek (2011)
- Obsługa marki w zakresie klasycznego PR.
- Pozycjonowanie marki jako eksperta od prawa e-commerce na rynku polskim
- Nawiązanie współpracy z mediami specjalistycznymi
- Zaaranżowanie zaproszeń do prelekcji na konferencjach branżowych (m.in. Forum IAB)
- Nawiązanie partnerstw strategicznych z dużymi graczami na polskim rynku e-commerce oraz organizacjami branżowymi i rządowymi (ECK).
- Opracowanie poradników dla sprzedawców internetowych oraz porad dla kupujących w ramach grupy roboczej ds. e-commerce przy IAB.