Małe i średnie firmy bardzo często mają kilka dziwacznych przekonań dotyczących PR, które utrudniają im – a czasem wręcz uniemożliwiają – skuteczne wyjście poza swoje pastwisko na łąkę, gdzie trawa jest bardziej zielona, a koniczyna bardziej soczysta.
1. Koncentrowanie się na konkurencji
Ścisła konkurencja na dobrą sprawę nie jest Twoim benchmarkiem. Warto wiedzieć, co się u nich dzieje i jak sobie radzą, ale nie warto się z nimi nadmiernie porównywać czy – o zgrozo – równać do nich, nawet jeśli są zdecydowanymi liderami i jest o nich 5 razy głośniej niż o Tobie. Jeśli spojrzysz na to co robisz szerzej – zauważysz nowe możliwości poza Twoim naturalnym pastwiskiem. Oni pozostaną w prasie branżowej, a Ty wejdziesz do ogólnopolskich i ogólnotematycznych mediów. Think big! Czytaj dalej…
Magdalena Górak. Tekst ukazał się na Media2.pl 5 lipca 2011